Refakatçilerimizin hastanemizde bulundukları süre içerisinde rahat ve güvenli ortamda olmaları bizim için önemlidir. Bu nedenle hastanemizde çalışanlarımız için oluşturulan kuralların yanısıra siz hasta ve hasta yakınlarının da dikkat etmesi gereken kural ve uygulamalarımız mevcuttur. Tüm sağlık kuruluşlarında olduğu gibi hastanemizde de hastane kaynaklı Enfeksiyonların oluşumunun önlenmesinde siz hasta ve hasta yakınlarının gereken hassasiyeti göstereceğinize eminiz.
Güvenli bir sağlık hizmeti sunumu için hastanemizde bulunduğunuz süre içerisinde aşağıda belirlenmiş olan hususlara dikkat etmeniz önemlidir:
- Hastanemiz yemek servis saatleri
Sabah: 06.30 – 07.30 Öğle: 12.00 – 13.00 Akşam: 18.00 – 19.00
Ara öğün alan hastalarımız için servis saatleri
Sabah: 10.00 - 10.30 Öğle: 15.00 – 15.30 Akşam: 22.00 – 22.30
- Yemek servisi kat garsonları tarafından yapılmaktadır.
- Yemekten sonra tabaklarınız kat garsonları tarafından toplanacaktır.
- Ziyaret saatleri gün içerisinde 12.30-14.30 ile 18.30-20.30 saatleri arasındadır. Zorunlu hallerde mesai saatleri dışında yapılan ziyaretler saat 20.30’da sona ermektedir. Saat 20.30 itibariyle güvenlik görevlileri katları dolaşarak ziyaretin sonlandırılmasını ve ziyaretçilerin hastaneden ayrılmasını sağlayacaktır. Akşam ziyaret saati bitiminde güvenlik görevlileri giriş çıkışları denetleyecek, klinik kapılarının kapalı tutulması ve servislerde ziyaretçi kalmaması sağlanacaktır.
- Çocuk ziyaretçilerin hastaneye getirilmesi yasaktır.
- Refakatçi gerekli görülen durumlarda refakatçi kartı için sekreterliğe başvurunuz.
- Çanta, cüzdan ve değerli eşyalarınızı yanınızdan ayırmayınız Kaybolmaları durumunda hastanemiz sorumluluk kabul etmemektedir.
- Odanın hava sıcaklığını ve havalandırma miktarını odanın girişinde bulunan termostat ile ayarlayabilirsiniz. Ancak klima ayarını termostat üzerinde bulunan kırmızı çizgide tutunuz ve klima açıkken odanın pencerelerini açmayınız.
- Pencere dışına çamaşır, poşet, şişe vb. malzemeleri koymayınız. Pencerelerden dışarıya ekmek, kâğıt vb. malzemeleri atmayınız.
- Odanızdaki televizyonun uzaktan kumandasını kat hemşiresinden alabilirsiniz.
- Odadaki buzdolabının kapağının açık bırakılmaması ve içine koku yapabilecek gıda maddeleri konulmaması gerektiğini hatırlatırız.
- Kişisel elektrikli eşyalarınız için oda duvarında ve banyoda bulunan prizleri kullanınız.
- Odanızdaki aydınlatmalardan gereksiz yanan varsa kapatınız. Arıza durumunda lütfen servis hemşiresini bilgilendiriniz.
- Odanızda gereksiz akan musluk varsa kapatınız. Arıza durumunda lütfen servis hemşiresini bilgilendiriniz.
- Odanızda bulunan telefondan yakınlarınız sizi telefonun üzerindeki numaranın başına “459” getirerek arayabilirler.
- Yatağa pozisyon verirken kat hemşiresi ve personelinden yardım isteyebilirsiniz.
- Hastalarımızın güvenliği açısından hastanız ayağa kalkarken ve dolaşırken refakatçilerin, ihtiyaç halinde ise sağlık personelinin eşlik etmesine özen gösteriniz.
- Hemşireye ihtiyaç duyduğunuzda yatağın başında bulunan çağrı sistemindeki kırmızı düğmeye basınız.
- Tuvaletlerde hemşireye ihtiyaç duyduğunuzda ipli tuvalet çağrı ünitesindeki kırmızı düğmeye basınız ya da ipi çekiniz.
- Hasta refakatçi ve ziyaretçilerinin kendileri ile ilgili ateş, tansiyon ölçümü, ilaç istemi vb. talepleri kliniğimizde karşılanmamaktadır. Acil durumlarda Acil servisimize başvurabilir, diğer şikâyetleriniz için polikliniklerimizden randevu alabilirsiniz.
- Refakatçi koltukları ilgili kat personeli tarafından saat 22.00’de açılıp, sabah 07:30’da kapatılacaktır. Bu saatler dışında açık kalmamasına özen gösteriniz.
- Taburcu olduktan sonra bize ulaşabileceğiniz telefon numaraları epikrizinizde kayıtlıdır.
Tüm bu kurallar hastalarımıza daha iyi ve daha kaliteli hizmet verebilmek için düzenlenmiştir. Hassasiyet gösterdiği için tüm hasta, refakatçi ve ziyaretçilerimize teşekkür ederiz.